Øvelser

Lever Leg Extension

Lever Leg Extension

 Med denne øvelse rammer du forsiden af dine lår (quads) meget isoleret. Brug den som et superset eller til at slutte en bentræning af på.
Lever 45 Degree Leg Press

Lever 45 Degree Leg Press

Brug denne øvelse til at køre dine ben trætte efter en hård squatsession eller brug det som et superset.
Barbell Backquat

Barbell Backquat

Ønsker du store og stærke quads, en stærk bagdel og en stærk core, så er backsquat det rigtige for dig!
Triceps Extension

Triceps Extension

Brug extensions til at træne dine triceps mere isoleret. Sørg for at fokusere på kun at bruge din triceps i øvelsen for den maksimale udbytte.
Dips

Dips

Brug denne kropsvægtsøvelse til at træne dine triceps. Tag ekstra vægt på, når øvelsen bliver for let, men sørg for at køre med fuld ROM.
Close-Grip Benchpress

Close-Grip Benchpress

Prøv denne øvelse for at flytte stresset fra dine brystmuskler over på triceps og opnå en stærkere overarm samtidig med at du træner dit bryst.
Cable Shrug

Cable Shrug

Varier din træning af dine traps med cable shrugs for at få en stærk tyrenakke. Opnå den bedste masseøgning ved at træne forskellige vinkler.
Barbell Shrug

Barbell Shrug

Træn dine traps med denne version af shrugs. For at opnå en tyrenakke er det nødvendigt at træne din nakke med en eller flere øvelser.
Lateral Raise

Lateral Raise

Træn den midterste del af dine skuldre med denne øvelse. Fokuser på sammentrækninger og lad være med at bruge for tung vægt.
Barbell Upright Row

Barbell Upright Row

Denne øvelse vil give dig en stærk nakke og skuldre. Lav den dog med let vægt for at ikke lægge for stort pres på dine håndled.
Barbell Military Press

Barbell Military Press

Military press er nøgleøvelsen til at opbygge stærke skuldre. Få store skuldre og styrk din triceps ved hjælp af denne øvelse.
Barbell Front Raise

Barbell Front Raise

Med denne øvelse rammer du meget isoleret anterior deltoid og opnår en flot trænet skulder. Stangen kan erstattes af et sæt dumbells.
Acceptér Site use cookies