De oftest stillede spørgsmål

  • Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?
  • Kan jeg ændre indholdet af min ordre?
  • Hvordan returnerer jeg varer til jer?

Om at handle hos Fitnesseliten.dk

  • Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg? 

    Velkommen til FitnessEliten.dk, stedet hvor du finder den helt rigtige fitnesspåklædening. Alle de varer du finder på vores side kan købes online her og nu. Klik på en vare du er interesseret i, vælg derefter størrelse og farve. Klik herefter på knappen 'Læg i indkøbskurv'. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem på siden på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på 'Indkøbskurv'. Hav venligst bank eller kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til.

  • Har I et katalog?

    Nej. FitnessEliten.dk laver ikke kataloger over indholdet af vores side. Nye produkter bliver lagt ind på siden hver dag. Derfor anbefaler vi dig at kigge forbi FitnessEliten.dk jævnligt for at se de seneste produkter. Hvis du vil have et lille tip, så tilmeld dig vores nyhedsbrev - her vil du kunne modtage specielle rabatter og tilbud, som andre ikke får.

  • Har I en butik?

    Nej vi har ikke nogen butik. Vi er en 100% Internet baseret virksomhed. Uden butikker er der besparelser - og dem giver vi videre til dig.

  • Kan jeg ringe til jer?

    Du er naturligvis velkommen til at ringe til os på (+45) 27481681. Telefonerne er åbne Mandag - Torsdag: 12:00 - 18:00, samt Fredag: 12:00 - 20:00. Husk du også altid kan sende en email til kontakt@FitnessEliten.dk. Vi bestræber os på at besvare alle emails indenfor 24 timer. Vi ser frem til at høre fra dig.

Spørgsmål omkring en vare

  • Varen jeg gerne vil have er udsolgt - får I flere af den?

    Uheldigvis bliver visse varer udsolgt. Kontakt kundeservice hvis du ønsker at vide om en given vare kommer på lager igen. Tip - vi får rigtig tit efterleverancer af populære varer, og nogle gange får vi varer retur. Derfor kan vi kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden. Du kan også med fordel tilmelde dig vores nyhedsbrev.

  • Jeg har brug for mere information om en vare

    Vi skriver så mange oplysninger som muligt om vores varer, såsom størrelse, farve, materiale og om varen f.eks. er tætsiddende.
    Hvis du har brug for yderligere information, så skriv til kontakt@fitnesseliten.com - det er vigtigt at du vedlægger varenummeret, som du finder i varens beskrivelse (f.eks. varenr.: 107636).

  • Varen jeg købte er nu blevet billigere - betaler I differencen tilbage? 

    Heldigvis for vores kunder sætter vi flere priser ned end vi sætter op. Vi kan desværre ikke kompensere kunder der allerede har købt en vare vi sætter prisen ned på.

  • Kan I fortælle mig hvor man ellers kan købe denne vare?

    Vores kundeservice kan desværre ikke fortælle dig hvor du ellers kan købe de varer du finder på FitnessEliten.dk.

Spørgsmål omkring betaling

  • Accepterede betalingsmetoder

    Vi tager imod følgende betalingsmetoder:

    • Dankort
    • Dankort / VISA-Dankort
    • VISA
          • MasterCard
          • Diners Club
          • VISA Electron
          • Danske Netbetaling
          • Bankoverførsel (Forudbetaling)
          • Maestro
          • PayPal

De viste priser på sitet er inklusiv dansk moms (25%). Al handel på FitnessEliten.dk foregår på dansk.

Kreditkort

I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, skal du indtaste følgende:

Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan FitnessEliten.dk ikke gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på 'Godkend'. Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra FitnessEliten.dk. Du vil ved modtagelsen af bestillingen få en faktura.

Paypal

Du kan også betale via PayPal. Vælg betalingsmåden PayPal, og du vil til sidst i din bestilling blive sendt videre til PayPal. Hvis du allerede er PayPal-kunde skal du logge ind med dine brugerdata og bekræfte købet. Hvis du er ny hos PayPal, kan du både logge ind som gæst eller åbne en PayPal-konto og derefter bekræfte betalingen. I de fleste tilfælde tager det kun få minutter før din PayPal-betaling er overført til os.
Når du betaler via PayPal, vil du altid få en bekræftelsesmail. Dog kan der i meget sjældne tilfælde ske fejl på PayPal-siden, som vi ikke har indflydelse på.
Hvis du sender en vare retur, bliver beløbet overført til din PayPal-Konto. Så kan du vælge om du vil bruge dit tilgodehavende via PayPal eller om du vil have overført det tilbage til din konto. Dette kan du selv gøre hos PayPal, og vi har ingen indflydelse herpå.

  • Bliver jeg nødt til at bestille online?

    At bestille online er den mest sikre og effektive måde for os at håndtere din ordre. Derfor tager vi kun imod ordrer online.

  • Hvornår trækker I pengene?

    Vi trækker først pengene, når ordren er sendt afsted.

Spørgsmål om fragt og levering

  • Kan jeg hente varerne på jeres lager eller i en butik?
    Det kan godt lade sig gøre efter aftale. Vælg "hent selv" ved bestilling af ordre, og mød op på det angivne tidspunkt eller indgå en aftale med vores support på kontakt@fitnesseliten.com.

  • Leveringstid

    Ordrer afsendes indenfor 1-3 hverdage fra ordreafgivelse. Udenlandske ordrer afsendes inden tre hverdage. Undtaget herfra er varer, hvor det er angivet, ar det er en bestillingsvare med længere bestillingstid. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-3 hverdage efter ordreafsendelse. Til Grønland er leveringstiden 5-10 hverdage. Varerne sendes med Post Danmark eller GLS, det vælger man selv.

    Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder FitnessEliten sig ret til, enten at sende ordren delvist eller samlet, når bestillingsvarerne er på lager.

    Alle varer leveres så længe lager haves. FitnessEliten har en intelligent lagerstyring, så varer kun vises på web-sitet, hvis de er på lager.

    NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

  • Hvad skal jeg betale i fragt?
    Levering med Postdanmark kan ske både med- eller uden omdeling. Hvis du ønsker varerne leveret til døren koster det 39 kr.
  • Leverer I til mit land?

    Vi leverer til de fleste lande indenfor EU samt, Grønland, Færøerne, Island og Schweiz. Fremgår dit land ikke på listen i indkøbskurven, kan du kontakte os og vi vil forsøge at opnå aftale om levering dertil.

  • Skal jeg betale told på varerne?

    Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder hvis du er i tvivl.

  • Flexlevering

    Vær opmærksom på at du ved tilmelding til PostDanmarks ordning "flexlevering" selv hæfter for pakken hvis den skulle bortkomme. Aftaler om flexlevering indgåes mellem dig og PostDanmark og FitnessEliten har ingen indflydelse på dette og kan derfor heller ikke påtage sig ansvar for pakker der evt. skulle bortkomme.

Jeg har afgivet en ordre …
  • Kan jeg ændre ordren?

    Kun hvis vi ikke har pakket din ordre. Vi pakker hele dagen så vi skal modtage ændringen hurtigst muligt per tlf. efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.

  • Hvis jeg ikke er hjemme når min pakke ankommer, hvad sker der så?

    Post Danmark vil lægge en seddel i din postkasse, og du kan så efterfølgende afhente pakken på dit lokale posthus. Vi anbefaler at du sender til dit arbejde, så der altid er nogen til at modtage din pakke.

  • Jeg har brug for at ændre leveringsadressen på min ordre

    For at kunne ændre adressen for en afgivet ordre skal du skrive til kundeservice med dit ordrenummer og de nødvendig ændringer. Vores kundeservice vil vende tilbage med information om det var muligt at foretage ændringen.

  • Min bestilling er en gave, kan jeg tilføje et kort?

    Det er desværre ikke muligt, at tilføje kort eller personlige hilsener til din ordre.

Tracking af din ordre

  • Kan jeg tracke min ordre?

    Ordrer der er sendt som pakke får et track-and-trace nummer. Dette nummer kan du slå op hos Post Danmark. Der kan godt gå 36 timer før pakken registreres hos Post Danmark. Vi beder dig prøve at checke fragtleverandørens hjemmeside, da der ofte kan findes information her.

Returret

  • Kan jeg komme forbi og returnere eller bytte en vare?
Nej desværre. Pakken kan sendes til følgende adresse, vedlagt en seddel med navn, adresse og ordrenummer:
FitnessEliten ApS

  • Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
  • Der er en mangel eller fejl på en vare - reklamation

    FitnessEliten.dk kontrollerer alle varer inden afsendelse. Skulle der alligevel være fejl ved en ekspedition bør varen returneres hurtigst muligt. Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, fakturanummer og hvad der er galt med varen, skrevet på en returseddel. Varer, der returneres med reklamation, bliver erstattet af en ny leverance indenfor 7 hverdage fra modtagelsen. Haves erstatningsvare ikke, vil det betalte beløb blive krediteret indenfor 7 hverdage. Derudover gælder naturligvis den 2-årige reklamationsfrist i henhold til købeloven. Ved reklamation sendes varerne til FitnessEliten.dk.
    Klik på nedenstående returseddel og oplys din mailadresse, samt ordrenummer, så kan du nemt udfylde din returseddel online og printe den ud, så du kan vedlægge den i din returpakke.

  • Der mangler noget i min ordre

    Desværre kan der ske fejl. Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt os venligst på kundeservice og vedlæg dit ordrenummer. Vi vil så undersøge sagen.

  • Jeg har fået det forkerte beløb tilbage

    Uheldigvis sker der fejl. Hvis du mener at du har fået det forkerte beløb tilbage. Kontakt venligst kundeservice med dit ordrenummer og beløbet du mener at skulle have tilbage.


Acceptér Site use cookies